Skip to main content

Notifications

Announcements

Dynamics 365 Community / Forums / D365UG Sweden

D365UG Sweden

Topic
Replies
D365UG Sweden - Forum D365UG Sweden

Posted on by D365 Sweden

Hi, will you upload the presentations from this week's UG meeting? BR Katrin

ReportReport
0
Replies
D365UG Sweden - Forum D365UG Sweden

Posted on by Carina Henrikson User Group Leader

D365UG - 25 Oktober 2022 Material frÃ¥n föreläsningar Svensk momshantering (nyheter i D365) med Ulrika Stenervik frÃ¥n Microsoft :  Svenska momsrapporten UG 221025.pdf Subscription billing med Ulrika Stenervik fr&a...

ReportReport
0
Replies
D365UG Sweden - Forum D365UG Sweden

Posted on by arwa lokat

HI, I would like to implement Dynamics 365 business central for my SMB customer and even digital workplace. What is the best package to offer?

ReportReport
0
Replies
D365UG Sweden - Forum D365UG Sweden

Posted on by Obristra

Tack alla som kom på min session om Power Automate RPA, jag hoppas jag inte gjorde er oroliga utan nyfiket intresserade. Jag laddar upp min presentation här. Ove Bristrand D365UG_2D00_PAD_2D00_RPA.pdf]

ReportReport
0
Replies
D365UG Sweden - Forum D365UG Sweden

Posted on by Community Member User Group Leader

Tack till alla deltagare, presentatörer, minglare och personal som gjorde gÃ¥rdagens event roligt, underhÃ¥llande, informativt, nyttigt och fantastiskt.  Superkul att träffas igen och fÃ¥ utbyta ideer, kontakter och l...

ReportReport
0
Replies
D365UG Sweden - Forum D365UG Sweden

Posted on by Community Member User Group Leader

Till alla som är aktiva/registrerade på denna sida. Om ni vill få information till er framöver som vi skickar ut här så att ni inte missar något, följ dessa instruktioner: Uppe i högra hörnet k...

ReportReport
0
Replies
D365UG Sweden - Forum D365UG Sweden

Posted on by Community Member User Group Leader

Till er som anmält er till nästa veckas event, här kommer lite information. Vi har skickat ut detta till er, men det är inte alla som tillåter att vi skickar informationen direkt via denna sida, så vi lägger &a...

ReportReport
0
Replies
D365UG Sweden - Forum D365UG Sweden

Posted on by Fredrik Neiderud

Tack för idag alla ni som deltog! Bifogar presentationen från dagens dragning, för den som vill titta igen eller vill nå länkarna som jag tipsade om i slutet. /Fredrik Dynamics-365-User-Group-2021_2D00_10_2D00_20-Nyhete...

ReportReport
0
Replies
D365UG Sweden - Forum D365UG Sweden

Last replied Posted on by Community Member User Group Leader

Kul att vi är uppe och snurrar nu. Välkomna alla som hoppat på som medlemmar och sprid ordet till andra användare att också hoppa med här.

ReportReport
3
Replies
D365UG Sweden - Forum D365UG Sweden

Last replied Posted on by Fredrik Neiderud

Tack för idag (28/4)! Här kommer slides från dagens presentation om Power Platform Governance, med länkar till fortsatt läsning om detta spännande ämne /Fredrik D365UGSwe-_2D00_-Power-Platform-Governance-202104...

ReportReport
0
Replies

Helpful resources

Featured topics

Product updates

Dynamics 365 release plans